RESTAURACE otevřeno: Po-pá: 10-20:30 hod., 
So: 11-20:30 hod., 
Ne: 11-15:30 hod.
RAW CUKRÁRNA - raw dorty bez změny
ESHOP - bez změny

Děkujeme :-)

Kokosové mléko Stanta Kelapa - 500 ml

Kód: 495
79 Kč 69 Kč bez DPH
Skladem (> 5 ks)
Můžeme doručit do:
1.12.2021
Santan Kelapa je jediné kokosové mléko na evropském trhu, které neobsahuje chemické zahušťovadlo živočišného původu E435. Má vysoký obsah tuku až 21% a spotřebujete ho až o 25% méně = oproti klasickému kokosovému mléku má větší hustotu, můžete ho tedy zředit a z 1 litru si uděláte až 4 litry běžného kokosového mléka. Navíc neodděluje se tak s tukem a vodou, jeho konzistence je krémová. Neobsahuje žádné chemické látky a přísady.
 
Navíc neodděluje se tak s tukem a vodou, jeho konzistence je krémová.
Neobsahuje žádné chemické látky a přísady.
Vlastnosti: neobsahuje laktózu a kasein, bez lepku, vegan
Hmotnost: 500 g

Detailní informace

Detailní popis produktu

Santan Kelapa je jediné kokosové mléko na evropském trhu, které neobsahuje chemické zahušťovadlo živočišného původu E435. Má vysoký obsah tuku až 21% a spotřebujete ho až o 25% méně. Neobsahuje žádné chemické látky a přísady

Za nás je toto kokosové mléko z Indonésie nejlepší na Českém trhu. Neobsahuje žádné konzervanty, má skvělou konzistenci a chuť. Proto ho denně používáme v naší restauraci k přípravě nápojů nebo do polévek či hlavních jídel - je naprosto TOP !

kokosové mléko příběh

 

Duverybody 7

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

DIMI Trade je velkoobchod s potravinami pro asijskou kuchyni. Jsme přímý importer koření, rýže a luštěnin a výhradní dovozce M&S kokosového mléka do Evropy. Naučíme vás, jak docílit autentičností asijské kuchyně při vaření doma i v restauracích.

Jsme rodinná firma, která se opírá o zkušenosti z gastro segmentu i retailu. Máme vlastní síť restaurací a školu vaření. Zkušenosti marketingu a obchodu z mezinárodních firmech, kde jsme se učili, jak sledovat spotřebitelské trendy a potřeby a uvést na trh nový výrobek. Předtím než zařadíme produkt do portfólia, jej vyzkouší naši profesionální asijští kuchaři, kteří vaří denně přes 2.500 obědů. Posoudí jeho kvalitu a společně doporučíme atraktivní produkt pro koncového zákazníka i restauraci.