RESTAURACE otevřeno: Po-pá: 10-20:30 hod., 
So: 11-20:30 hod., 
Ne: 11-15:30 hod.
RAW CUKRÁRNA - raw dorty bez změny
ESHOP - bez změny

Děkujeme :-)

Kniha - Proč spíme

Kód: 938
369 Kč 335 Kč bez DPH
Skladem (3 ks)
Můžeme doručit do:
3.8.2021

Využijte také naší akce, balíček SPI SLADCE (kniha + brýle) za výhodnější cenu - najdete u každých brýlí variantu s knihou či bez knihy Proč Spíme.

 Je několik věcí, které mi změnily zásadně život, ale mezi největší přínosy vidím nyní v:

  1. Strava a jídelníček
  2. Otužování a zdravé dýchání
  3. Kvalita spánku

"Před 7 lety to byla kvalitní strava a jídelníček + experimentování s čistě rostlinou stravou. Následovalo otužování a dýchání podle metody Wim Hoff. Před rokem jsem objevil sílu spánku a to zejména po přečtění této knihy Proč spíme. Jsem přesvědčený, že po přečtění knihy už se na spánek budete dívat zcela jinak. Zejména jakým způsobem je ovlivněn nebo jak ovlivňuje naše zdraví. Tato kniha vám změní život."

Daniel Škubal, spoluzakladatel Black Kale

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kolik hodin jste dnes v noci spali? Pokud méně než osm, pak asi stejně jako většina lidstva trpíte spánkovou deprivací. O co přicházíte? Lidé, kteří si dopřávají dostatek spánku, jsou zdravější, chytřejší, štíhlejší, atraktivnější a šťastnější. Evoluce nás touto bezbrannou fází denního rytmu nevybavila náhodou! Kniha předního světového neurovědce Matthewa Walkera odkrývá nejnovější poznatky z výzkumu spánku. Poprvé v historii dnes věda dokáže zodpovědět, proč vůbec spíme, jak spánek prospívá našemu tělu a mozku a proč má spánková deprivace tak ničivé následky. Walker fascinujícím způsobem objasňuje vliv spánku na logické rozhodování, učení a paměť, na seřizování našich emocí a imunitní systém, ale i metabolismus a chuť k jídlu. A přesvědčivě dokládá, že nedostatek spánku nás může mnoha různými způsoby zabít. Z knihy se mimo jiné dozvíte - jak poznat svůj chronotyp a pochopit jeho neměnný vztah s cirkadiánním rytmem těla - že spánek významně snižuje riziko srdečního infarktu a mrtvice, chrání před rakovinou, Alzheimerovou chorobou a diabetem typu II - co nám převratný rozvoj zobrazovacích metod odhaluje o NREM a REM fázích spánku, a jaký mají vliv na odvádění toxických metabolitů z mozku - jak sny zmírňují traumata a bolestivé vzpomínky a podněcují kreativitu - kdy nejpozději požívat kofein, proč se držet dál od prášků na spaní a kdy si pomoci tabletou melatoninu - jak se mění vzory spánku v průběhu života a proč nechat teenagery ráno dospat - a hlavně, jak se znovu naučit dobře usínat a zdravě spát.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: